ZAKELIJKE
WEBSITE

Je ondernemerschap is een unieke mix van expertise en doorzettingsvermogen.
Dat vraagt om een individuele benadering zodat je offline en online identiteit met elkaar in overeenstemming zijn.

Jan-zwartwit-vk

JAN WESSELS

Heb ik je interesse gewekt en wil je graag weten wat ik voor je kan betekenen?
Alvast geen standaard oplossing want die bestaat in mijn optiek niet. Elke ondernemer vraagt om een individuele benadering.

Om dat te realiseren doorlopen we samen een traject waarin we jouw wensen en doelen in kaart brengen. We gaan kijken naar je marketingstrategie en de doelgroep(en) die je wilt benaderen.

Met als doel een succesvolle website die past bij jouw business!

DE KENNISMAKING

De kennismaking heeft een tweeledig doel. Enerzijds wil ik jou en je onderneming leren kennen. Anderzijds je wensen en doelen inventarisen.

Indien mogelijk ga ik een bezoek op jouw locatie inplannen. Anders spreken we elkaar via Skype of mobiel.

Het gesprek zal ongeveer 1 uur in beslag nemen. De leidraad is de vragenlijst die je al online hebt ingevuld. Ik wil een goed beeld krijgen van je ondernemerschap en checken of je gemotiveerd bent om dit gezamenlijke traject in te gaan.

De insteek is een succesvolle samenwerking!

MARKETINGSTRATEGIE

Een succesvolle website start
met een marketingstrategie en niet andersom!

Een website is een marketingtool dat onderdeel uitmaakt van je totale marketingstrategie. Dus een zakelijke website genereert niet vanzelf omzet! Dat is wat ondernemers onvoldoende onderkennen waardoor de investering in een website vaak niet rendeert.

Door alle facetten van je marketing in kaart te brengen, krijgen we een goed beeld hoe we het succes van je website kunnen optimaliseren.

KWALITATIEVE CONTENT

Ken je de behoeften van je doelgroep?
 

Als je content niet aansluit bij wat je doelgroep zoekt, is de kans vrij groot dat ze bij de concurrentie gaan shoppen. Je zult in de huid van je doelgroep moeten kruipen om te begrijpen wat hun problemen zijn die je wilt oplossen.

Met de zoekwoorden-analyse gaan we de woorden en woordcombinaties selecteren die aansluiten bij het zoekgedrag van je doelgroep. Deze tekstuele bouwstenen laten we dan vloeiend inpassen in de content.

Content wordt geschreven voor mensen, niet voor zoekmachines!

USABILITY

De vertaling van usability is gebruiksvriendelijkheid. Je website voldoet hieraan als de bezoeker via een overzichtelijke navigatie direct naar de gewenste informatie wordt gestuurd.

Dat betekent concreet voor jouw business de efficiëntste weg naar een conversie: het doel dat je voor ogen hebt bijvoorbeeld het aanmelden voor je nieuwsbrief, cursus of het aankopen van een product.

Het gericht en gedoseerd presenteren van content is hierbij van groot belang, zodat de bezoeker niet wordt overstelpt met informatie. 

Uiteraard wordt je website geoptimaliseerd voor weergave op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets. 

UITSTRALING

De content vormt het fundament van je website! Daarmee ga ik aan de slag om een vormgeving te realiseren die aansluit bij je bedrijfsidentiteit. Een presentatie waarin content, witruimte, lettertypen, kleuren en grafische elementen harmonieus samenvloeien.

Als er een huisstijl aanwezig is, zal ik dat als leidraad gebruiken.

Mijn doelstelling is om het vertrouwen van je doelgroep in jouw bedrijf te versterken middels een effectieve website. 

WORDPRESS

Alle webdesign projecten worden gerealiseerd met het content management systeem WordPress. Alhoewel WordPress vrij gebruikersvriendelijk is, zal ik je inwerken om de instap zo laagdrempelig mogelijk te maken.

Hieronder een lijstje om je een idee te geven wat mogelijk is:

(meertalige) website

webshop voor fysieke producten

webshop voor digitale producten

online leeromgeving (LMS)

online community

wiki / kennisbank

WERKWIJZE

Nadat je het online formulier hebt ingestuurd, zal ik een afspraak met je gaan inplannen. Mijn voorkeur gaat uit naar een face-to-face gesprek en dat kan op jouw locatie als de reisafstand niet te ver weg is. Anders is skype een goed alternatief. Als dit geen optie voor je is, kunnen we ook telefonisch met elkaar in gesprek gaan.
Tijdens de kennismaking gaan we het formulier doornemen en zaken verder uitdiepen. Het gesprek neemt 1 uur in beslag. Er is ook ruimte om vragen te stellen over de dienstverlening van Chaja Design.

Na dit gesprek ontvang je een vrijblijvende offerte waarin jouw wensen en doelen staan beschreven.

Lukt het je niet om de vragen in het formulier te beantwoorden, zal ik je graag in een sessie helpen om dit helder te krijgen. De kosten hiervan zijn €75.

OFFERTE

In de offerte staat een omschrijving van de gewenste doelen voor de website en je doelgroep. En de realisatie van deze doelen inclusief de projectduur en de investering die hiervoor noodzakelijk is.

Chaja Design werkt niet met vaste prijzen. Elk project is anders. Een vaste prijs zou dan zelfs in je nadeel kunnen zijn.

De reden dat er geïnformeerd wordt naar je budget is om de financiële haalbaarheid van je doelen te toetsen. Als je budget ontoereikend is, zal ik dit eerst met je bespreken.

ed144077374b1e4428d30410c3ef8ce3ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ